Kendineanne doğum süreci bebek için de stresli ve zor bir olay, bence kalbindeki sorunu göz önüne alarak sezaryen olun hiç riske atmayın. Benim yeğenimin kalbinde bir sorun yoktu ama doğuma yakın kalp atışlarında yavaşlama oldu, bebek anne karnında strese girmiş kalbini yavaşlatmış, acilen sezaryene aldılar hiç normal doğum denemediler bile. İnşallah sağlıkla dünyaya gelir minnoş 🥰