https://imgyukle.com/i/oXXe0R
Arkadaşlar beni bir çoğunuz tanıyor sanırım geçen ay testler yüzünden baya bir yanılınca buralardan uzak kalıp kendi manevi huzurumu bulmaya odaklandım. İşe başladım, hiç gezmediğim kadar gezdim şu 10-15 günde, bütün regl uygulamalarını sildim ve ne zaman regl olacağımı dahi tam olarak bilmiyordum. Dolabımın derinliklerinde bir test kalmış gözüme çarptı öylesine yapıp atayım kalmasın dedim bir de ne göreyim çift çizgi.😳 Hemen eczaneye koştum tabi erken gebelik almaya ama yapmaya cesaretim yok, tam zamana bırakmışken sil baştan en başa dönmek istemiyorum. Ne yapacağımı bilemedim.🤷🏽♀️