39+2 de hala bebeğim kanala girmedi sancım filan hic yok 40 haftayı beklicem sonra doktorum benden haber beklicek istediğim an hastaneye yatış vericek suni sancı icin kızlar cok kararsızım 40+2, 40+3 beklesem mi diyorum yoksa 40 a girince hemen yatış isteyimmi ? Bebek kilo aldıkca doğum zorlaşır kaka yapar diyor ama bebeğin kilosu oldukca normal fazla bir kiloda değil. Gözümü neden korkutuyor zaten ben korkuyorum özellikle sezeryan doğumdan korkuyorum. Napıcam hiç bilmiyorum bu sancı gelmicek gibi hissediyorum