Aysegulsrky Günleriniz nasıl geçiyor belirtileriniz var mı hanımlar 🌸 9 haftalık hallerini ultrasondan gördünüz mü 🤰🏻🤰🏻🤰🏻
Boniboncuk Aysegulsrky canım salı gidecegim kontrole o zaman 10 hafta oluyor En son gittiğimde 8+6 ydı Aşırı mide yanması ve kazınması yaşıyorum
FKHA Aysegulsrky 9+0 ım bugün dün kontrolüm vardı. Mide bulantısı tiksinme mide kazınması uyuma tekrar bulantı gibi bir döngünün içindeyim 6. Haftamdan beri 😁😁
Aysegulsrky Boniboncuk yaa 8 haftalıkken ultrason da gördüğünüzde buyumusmuydu benim de yarın randevum o kadar merak ediyorum ki 🥰
Boniboncuk Aysegulsrky evet canım 2cm di bebek , plasenta falan da göründü doktor tarif etti bi aksilik olmazsa surdan kafası büyüyecek surdan el ayak oluşacak diye İnşallah bir sıkıntı yoktur
Aysegulsrky Boniboncuk bende hiç birşey yok kız hafif mide bulantısı var. Bide progestan kullandığım için onun etkilerini yasiyorrum
Byztrn Kızlar benim midem akşama doğru eşim gelmeye yakın bulanmaya başlıyor sanki onu bekliyor kusmaktan yoruldum artık
Boniboncuk Aysegulsrky bende kullanıyorum progestan hemde gunde 3 kez fitil olarak bide kan sulandırıc kullanıyorm
Byztrn Aysegulsrky mide bulantısı ,sürekli uyku hali ama bir kaç gündür daha iyiyim 12 haftadan sonra biteceğini umut ediyorum. Sen nasılsın?