Benim 8. Haftadan beri vardı hala da var. Böbrekten şüphelenip doktora gittim. Kan idrar aldılar ultrasonla baktılar. Enfeksiyon filan hiç bir şey yoktu. Temiz dediler. Kadın doğum doktorunun değerlendirmesini istediler. Ona sordum normal dedi. Hamilelikte olur dedi. Genişleme, kas eklem ağrılarınızı hissediyorsunuz dedi. Tabi sende öyle olduğuna emin olmak için doktora gitmelisin