Nesomer Merhaba arkadaşlar. Ben 34 haftalık hamileyim. Hamileliğimi öğrendiğimde bebeğim 5 haftalıktı. 6. Haftasından itibaren yakın bir arkadaşımın tavsiyesi ile Başakşehirden, Sefaköy Medipol Hastanesine gittim. 7 ay boyunca gerçekten çok ilgili alakalı bir doktorum vardı. Tek sorun ne zaman doğumla alakalı bir soru sorsam sen hele bi 8 aylık ol bakarız deyip geçiştiriyordu herhalde bir bildiği vardır diyordum. Gelelim asıl mevzuya. Sağlık ocağında tesadüfen verdiğim kan ve idrar testi sonucu karaciğer enzimlerimin yükseldiğini anladık. Sonuçta ben bir can taşıyorum hastalığım her ne olursa olsun doktorum bana bunu güzelce anlatmakla yükümlü ben 7 ay kendimi ona emanet etmişim. Bu değerlerle alakalı olarak artık o gün hangi ruh hali içindeyse ki kişisel hayatını bana yansıtamaz, öyle kötü davrandı ki bana sanki suçluymuşum ihmal etmişim gibi bir tavır, azarlamalar birde ‘ Ben seni doğurtamam git kendine başka bir hastane başka bir doktor bul’ demesi ile dünyam başıma yıkıldı. Neyim var dedikçe git git git hemen başka bir hastaneye git diye bi üzerinden atma çabası. O an aklıma geldikçe çıldıracak gibi oluyorum. Gittim kendime hastanede doktorda buldum. Orada test yaptırıp tüm iyi niyetimle yine bu doktorunda görmesini istedim randevu aldım. Asistanına arattırıp ‘ Artık bizim hastanemize gelmesin’ dedirtmiş. Yani randevumu görüp beni görmek istememesi bu şekilde başından salması nedir anlamıyorum. Kendisini ben aylarca bu forumda övmüştüm. Sağlık Bakanlığına şikayet ettim. Kendime başka bir doktorda buldum şükür ama doğumuma 1 ay kala bana bunu yaptı bu kadın. Kim haklı kim madur kim suçlu??? Tek diyeceğim şu ki asla ama asla bir doktora bağımlı kalmayın. Mutlaka yedekte bir doktor listeniz olsun. Yoksa paranızla sizi hem rezil ediyorlar hemde madur ediyorlar.
Dyg34 Nesomer çokk geçmiş olsun o kendini doktor sanan kasapa dava aç bence pesini birakma başkaları madur olmasın
Nesomer Dyg34 Eşimde çok sinirlendi ama şuan hamile olduğum için kafam allak bullak bebeğime kavuşup o şekilde bir işlem yapmak dediğiniz gibi en mantıklısı.
Mbtrm Nesomer bende o hastaneye gidiyordum ama taşınınca değiştirdim hangi doktor bunu yapan canım doktoruz diye kendilerini ne sanıyorlarsa anlamıyorum hiç Canını sıkma herşeyde bi hayır vardır
Laurenkiz Allah yardımcınız olsun gerçekten zor, umarım bir an önce adapte olursunuz, bebeğiniz sağlıkla gelir dünyaya.. Ben geçen yıl büyük bir operasyon geçirdikten tam 1 yıl sonra hamile kaldım, bu nedenle doktorumu değiştirmeyi hiç düşünmemiştim, şuan 29.haftadayım, Acıbadem Maslak Hastanesi, Esra Özbaşlı ya gidiyordum, ancak sorun şu ki Hastane önümüzdeki ay yeni bina ya geçtiğinden ve dolar kurundaki hareketlilik nedeniyle geçen yıl sezeryan a 7000₺ fiyat verirken bu yıl 12000₺ fiyat çıkardı, Doktorumdan bir an bile şüphem yokken sırf hastane yönetiminin bu tavrından dolayı doğuma 2 ay kala hastanemi değiştirdim, şuan Florance Nightingale Gayrettepe de Banu Günenç e gidiyorum, özel sağlık sigortam bu hastanede %40lık bir ödeme yapmamın yeterli olduğunu söylediği için yaklaşık 4000₺ ye doğum yapacağım, ki yakın çevredeki Türkiye ve Kolan hastanesi bile 6500₺ fiyat verdi🤷🏻♀️ Ama psikolojim alt üst☹️ Kaygılanmamamız gereken bu son dönemde hastane, doktor değişikliği gerçekten zor, umarım sağlıkla gelir tüm bebekler..
Nesomer Laurenkiz Çok teşekkür ederim allahım sizede sağlıklı sihhatli doğumlar nasip etsin bende şoku yeni yeni üzerimden atıyorum. Allahım kimseye yaşatmasın 🙏🏼
Nesomer niayk sağlık bakanlığına ettim tek tek not aldılar. Bi doğurayım düşüneceğim napacağımı bunu yanına bırakmıycam
Nesomer Mbtrm Ayşegül Yıldırım ismi. Arkadaşlarıma forumdakilere tavsiye etmiştim vebal aldım resmen üzerime bana bunu yapan başkalarına neler yapmaz. Diş ağrısı baş ağrısı değil ki hamilelik bu ha deyince ne güzel başlarından atıyorlar
mehtap28 Canim öncelikle cok cok gecmis olsun. Hamileligin son zamanlarinda seni basindan atmakta nedir ? Lütfen pesini birakma elinin uzandigi her yere sikayet et. Hamilelik bu yaa en hassas oldugumuz dönem Allah korusun senin bu stresli ve üzgün halin bebegini bile etkileyebilir.
Nesomer mehtap28 etkilemedi desem yalan olur üzüntümden sesim kısıldı bildiğin yara bere döktüm. Zaten uykusuzdum şimdi huzursuzum. Kötü birşey olacak endişesi yüzünden.