Bernako aynen katılıyorum biz müsaade etmezsek kimse karışamaz, kimse dört dörtlük değil, melekde değiliz, herkes birbirini olduğu gibi kabul etmeli, rahatsız olduğu konuları oturup konuşmalı, gidip 3. kişileri araya sokmak sorunları dahada uzatıyor bence