55alp34 yok pazartesi günüydü geldiler. Perşembe günü geçen hafta başvuru yapmıştım 3-4 gün sonra aradılar yani. E devletten başvurmuştum ben ibb belediyesine birde ibb nin kendi internet sitesinden başvuru yapmıştım. Pazartesi hemen arayıp geldiler. 1 kişi kız geldi evde hiçbir yere bakmadı sadece bana sorular sordu kira maaş borçlarımız vs vs gibi şeyler sağlıkla ilgili sorular sordu. 2 hafta içinde olumlu yada olumsuz dönüş yapılır dedi