Açlık kan şekeri 81 yüksek değil dime kızlar
papatya56 hayır normal canım
papatya56 aclik 80 toluk 90 dı doktorum normal demisti
melekkizim_00 Sagol canım çok şükür düşük çıktı
Pnaar34 Dün kan verdim 81 çıktı düşük çıktı çok şükür