papatya56 Enfeksiyonum çok yüksek mi urocare3g verdi sağlık ocağındaki doktor bu ilac geçirir mi hemen
papatya56 arzm28 Yok canım agrım yok yanmam kaşıntımda yok çok sık tuvalete çıkıyom ondan saglık ocağında tahlil verdım 30 çıktı
5734 papatya56 benimde beyaz akıntım vardı tetenoz aşısına gidince bende test verdim benim de 38 çıktı bana da tek kullanımlık ilaç verdi günde üç litre su icmemi bir hafta sonra tekrar çağırdı
papatya56 5734 Benide 3 gün sonra çağırdı ben yeni hamileyken 300 lerde çıkmıstı doktor o zaman bana ilaç vermemişti yeni hamileyim diye 3 litre suyla 4 günde geçmisti İnşallah geçer bir an önce
arzm28 papatya56 günde 4 lt u iciyrm 15 olan lokast bitmemiş keske benmde oyle olsaydi ilaca gerek kalmasaydı ne guzel siz suyla atmisinz
papatya56 arzm28 Doktor bugun urocere diye ilaç verdi gece yatmadan önce kullancam serklajlıyım enfeksiyon iyi değil benim için İnşallah bir an önce geçer
papatya56 5734 Geçti galiba enfeksiyonum canım sık sık çıkmıyorum tuvalete artık pazartesi gıdıp tahlil yapcam tekrar saglık ocağında senin geçti mi canım
5734 papatya56 Benimde akıntım durdu beni de bir hafta sonra çağırdı bakalım inşallah gecmistir ikimizinde sadece tek kullanımlık ilaci içtin demi canım
papatya56 5734 İnşallah geçmiştir canım benım bıraz akıntım var oda serklajlıyım akıntım normal tek dozluk olan ilaçtan kullandım
papatya56 5734 5734 Canım naptın geçti mi enfeksiyonun benim 27 düşmüş geçmedi doktorum başka ilaç verdi bugun onu kullancam
5734 papatya56 İnsallah canım rabbim hayırlısı ile sağlıklı bir şekilde yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin inşallah 🙏🤲
5734 papatya56 24+3 olduk canım biz benim 4 düşüğum oldu ilk defa bu kadar ilerledik 🤲sizin kaç haftalık oldu
papatya56 5734 Benımde iki düşügüm var canım bide kimyasal geçirdim bende ilk defa bu kadar ilerledim 21+5 haftalıgım çok sorunlar yasadım çok şükür bugune kadar geldik ben serklajlıyım canım sürekli yatıyorum bir an önce bu günlerin geçmesini istiyorum
Ahsennnn 30 yüksek baya en fazla 5 6 olmalı enfeksiyon yüksek çıkmış antibiyotik kullanmalısın bol su Evlendikten hemen sonra ara ara halsiz kalıyordum enfeksiyon değerim çok yükselmiş o yüzdenmiş o zaman 30 çıkmıştı benimde 2 antibiyotik kullanmıştım