Yoncaasakin Kızlar 11+5 haftalık hamileyim ama dün geceden beri alt karnımda adet ağrısı gibi ağrılar var sanki bıçak saplanır gibi oluyor sizce sebebi nedir korkmaya başladım çünkü 😏
Orsem Yoncaasakin benim de oluyordu adet sancısı gibi kasık ağrısı karın ağrısı doktora sorduğumda normal bebek gelişiyor böyle ağrılar olur demişti
Maryk Yoncaasakin Korkma canım ben 15.haftadayım benim bile hala ara ara oluyor aynı sancılar.Hem rahim hem de bebek büyüyor diye oluyor genelde.Ayağını sıcak tut.Yine bi doktora git hem bebeği gör için rahatlasın hemde magnezyum iste doktordan baya rahatlatıyor 😇
Deletedmom10846 Yoncaasakin gaz ağrısı olabilir mi bnde de oluyor korkuyorum ama gaz ağrısı oluyor hep
Yoncaasakin Maryk pazartesi randevum var o yüzden şimdi gitmek istemdim magnezyum vermişti şimdi içiyorum iyi gelir inşallah 🙏