Asyapolat80 32+5 te nst de sancım çıktı 1 gece hastanede serum yedim ilaç tedavisi gördüm şimdi evdeyim ama sancım var mı yok mu anlamıyorum belim ağrıyor ama neden bilmiyorum ilk gebeliğim çok stresliyim daha önce yaşayan var mı?
4_cennetevlat_4 Asyapolat80 problem yok cnm olabilir böyle aynı seyi yasadim bı gece yattım 41 de doğurdum yani gününü bekliyo ölüm doğum sasmaz
Asyapolat80 4_cennetevlat_4 inşallah öyle olur aklıma bin türlü şey geliyor çok zormuş umarım zamanını bekler benimki de🥺 şu an yatıyorum sürekli sizin bu risk ne zaman geçmişti
4_cennetevlat_4 Asyapolat80 canım beni sancı var diye yatırdılar aynı günde ben dogurcam zannettim artık ama sabaha kadar iğne serum iğne serum sürekli ama bittikçe getirdiler her ihtimale ciğer geliştirici yaptılar doğarsa problem yaşamadım diye ertesi gün en son nstde normaldi herşey taburcu ettiler sonra problem olmadı hiç kontrollerimde en son 41. Doğum oldu
4_cennetevlat_4 Asyapolat80 bekler merak etme doğacağı varsada doğar zaten elhamdülillah müslümanız inancımız bu yönde doğum ölüm saati saatini bulur boşa kendine vesvese verme iyiyi dusun canım hiç düşünme yani doğumu sen dogurmayi düşün 😊bende nasıl dogurcam diye düşünmeye başladım yoksa zamanı dolunca geliyolar merak etme sen oralarini güzel düşün güzel olsun
Asyapolat80 4_cennetevlat_4 inşallah çok teşekkür ediyorum umut verdiniz hayırlısyla sağlıkla kucağıma alırım umarım ben de🥰