Kbra00 Krcaaa aayh canim benimde bat 15🙈korunmasiz ikinci ay bu ay ama ilk gebeligim olucagi icin stres yapiyorum..baya belirtiler yasadim ozellikle yumurtlama donemimde ama son bikac gundur regl olucakmisim gibi hissediyorum(insallah olmam).. bakalim yarina fln erken olmazsam sabahtam yapicam test🤩🤩
gunesligun Keşke benim de 15 i olsa. Bence hemn test yapın. Varsa çıkar zaten. Hiç yorulmayın bekleyerek
Krcaaa @“gunesligun”#p19875337bende bugüne kadar zor bekledim ayyy sormayın , erken gebelik yaptım iki gün önce çıkmadı şimdi normal mi yapsam acaba erken test mi yapsam