zynpada BebekveAnneler Raşel yahudi ismi değil mi ya? Hz Yakupun eşinin adıydı heralde koyun kuzu gibi bir anlamı vardı. Bir daha araştırın isterseniz
Basak1636 İçinde j ve ş çok fazla . Çok değişik isimler . Eleştiri olarak algılamayın ama okulda bu tarz isimler çocuklar için gerçekten sıkıntı oluyor.
BebekveAnneler Armess_loya Roza ismi de çok güzel ama niyeyse Raşel ve Roja ismine takmış durumdayım 🤯
BebekveAnneler Balcaa bereket, hz Yakup annesinin adı, dişi koyun birsürü anlam çıkıyor araştırdığım da fakat anlamından ziyade isim olarak hoşuma gidiyor ama yahudi ismi olarakta geçiyor çok kararsızım.
BebekveAnneler Balcaa bereket, hz Yakup annesinin adı, dişi koyun birsürü anlam çıkıyor araştırdığım da fakat anlamından ziyade isim olarak hoşuma gidiyor ama yahudi ismi olarakta geçiyor çok kararsızım. Anlamına da açıkçası artık bakmıcam kulaga hoş geliyor
BebekveAnneler zynpada bereket, hz Yakup annesinin adı, dişi koyun birsürü anlam çıkıyor araştırdığım da fakat anlamından ziyade isim olarak hoşuma gidiyor ama yahudi ismi olarakta geçiyor çok kararsızım.
BebekveAnneler Bebekoo evet orda da gördüm yahudi ismi zaten (hz Yakup annesinin de adı) Bu yüzden de çok kararsızım müslümanım cunku. Ama isim olarak inanılmaz hoşuma gidiyor açıkçası
zynpada BebekveAnneler yani şöyle de düşünebilirsiniz Hz İsanın annesinin adı Meryem onu da koyuyoruz ama bilemedim yine de karar sizin :)
Zeynosunannesii Sizin içinize siniyosa koyabilirsiniz tabi ama rasel deyince kulağa sanki erkek ismi gibi geldi banada 🤭 ayrıca yani okula başladıkları dönem çocukların telaffuz etmesi çok zor böyle isimleri neden böyle değişik mi olsun istediniz ben ilkkez duydum bereket anlamında Serra koyabilirsiniz