Merhaba arkdşlar. Bu ikinci gebeliğim 2 gün önce ikili taramaya girdim bugün sonucunu alıcaz ama. Kağıda ölçümlerini yazmış doktor nt 0.9 mm ya i ense kalınlığı dan bahsediyor internetten baktım hiç benim ölçümlerim haftama göre çıkmıyor bu konuda bilgisi olan var mı acaba. Bu arada 12 haftalığım.