Prensannesi38 Hanımlar doktor ilk dogumdan kalan açıklığın var normal dedi ama benim kafam karıştı hiç duymamıstim daha önce böyle birşey anlamadım yani bilgisi olan var mı 🤷
SutlacimiYedimmiBen Prensannesi38 rahim daha once dogum girdugu ic8n rahim agzi cok sıkı olmuyor ona onceki dogumdan kalan aciklik deniliyor. Not: bakin vajina acikligi degil bu rahim agzi acikligi.(bazilari normal dogumda vajina bollasiyor vs diyor yok oyle birsey onun icin yazdim karistirmasinlar rahim agziyla)
Miranmiray Prensannesi38 doğru canım bende de var 2 cm ilk doğumdan kalma 1 cm de bu gebelikte açılmış toplam 3 cm acilmam var ve bu çok iyi birşey 3 cm önde başlıyor dogum.geriye 7 cm kalıyor
Kubra-6 Evet aynen öyle o rahim ağzı açıklığı bende 3 çocuğuma gebeyim 2. Doğumumda alttan muayene yapmıştı doktor son ayda 2-3 cm açıklık var dedi ama daha önce doğum yaptığın için o öyle yani açıklık sayılmıyor dedi