Bicicek_bibocek eşim seyahat için pcr yaptırdı hiçbir şeyi yokken pozitif çıktı bizi 14 gün eve tıktılar eşim benim bişeyim yok diye aradı kaç kez test istedi tekrardan pozitiflere test yapmıyormuş devlet, pozitifin yanlışı olmaz semptomsuz atlatıyorsunuz dediler biz bu süreçte hep dip dibeydik kızım ve bende bişey yoktu bende test verdim ve negatif çıktım bunun üzerine eşim özel bi klinikte test verdi 2 kez ve negatif çıktı büyük ihtimalle devlette artık bunun farkına vardı ondan kaldırdı testi