Suhus000 Bahar54 yaa Bnde de çıktı ben de 30+2 dün nst istedi sancı varmış bn hissetmedim hiç bişi ama bilmiyorum serum taktı tekrar nst sonra eve geldim
Suhus000 Bahar54 bilmiyorum valla öyle mi yoksa başka bişi mi bide hiç bişi bilmediğim için acaba die soruyorum sadece ne olabilir ki sonra die düşünüyorum