MucizeDua 6+5 te betanın bi önemi yok ki artık,gitseniz kalp atışlarını bile duyabilirsiniz yani.Bence betaya takilmayin.Ben 6+4 te kalp atışlarını duymuştum,özele kan vermeye değil de direkt kadın doğuma muayeneye gitseniz daha iyi olur sanki,benim fikrim tabi yine de siz bilirsiniz