Pollymom hiç bir ilaç kullanmadım rahim duvarı kalınlaşmam iyiydi doktor gerek yok demişti ama aşılamadan önce sadece klomen ve çatlatma iğnesi büründüğüm aylarda farklı bi doktor tutunmayı kolaylaştırdığını söyleyerek duphaston yazmıştı bir ay kullandım ama o ay negatif olmuştu