30+2 haftalık hamileyim eşimin ve benim beğendiğim tek isim Aras oldu isim bulmak gerçekten çok zormuş 🙈 anlamı pek içime sinmedi ama isim güzel kendisininmis gibi sahip çıkilan demek sizce nasıl ? Ben Pamir beğenmiştim eşimde onu sevmedi ne yapsam szce daha ismli hastane çıkışı magnet vs sipariş vericem ama hala beklemedeym🤦🏼♀️