dilarakocc aclik tokluk baktırmak da fayda var evet . Bazen ansızın zarar verebiliyor demekki ya Allah korusun bebisleri de bizde bi bilinmezlikle yaptırıyoruz ama yaptırmamak daha riskli sanki mesela ben aşırı hızlı kilo aldım bebekte de irilik var bunlar şeker belirtisi ailemde de şeker var çıkabilirdi yani bende de. Yengemi korkutmuslar zamanında şeker testi kötü vs diye kadın hamileyken bianda hastanelik oldu bi bakıyorlar ki şeker 400 leri bulmuş insülin ve diyet başlandı direk yapılmış olsa bilirdi şekerini oda ona göre davranırdi o bana çok büyük ders oldu acikcasi istemeyerek yaptırıyorum ama yaptırmamak daha sıkıntılı çok zor zamanlar geçirdiler o zaman bebekte ağır hasar olabilir vs dendi 7 yılın sonunda tüp bebekle olmuştu bebekleri şükür çocukta birsey yok ama oladabilirdi yani riske atmamak lazim