Gorkim Merhaba Arkadaşlar Kasımdan bu yana ovülasyon testiyle deneme yapıyoruz bu ayda bir gelişme yok kanda hormonlarıma baktırdım prolaktin her seferinde 31 çıkıyor gebelik için engel mi böyle şekilde gebe kalan oldu mu acaba ilk gebeliğimde de ovülasyon testiyle gebe kalmıştım kalp durması sonucu kayıp yaşadık kürtajdan sonra adetlerim düzensizleşti bu durumu yaşayan arkadaşlarım neler yaptınız acaba tşk ederim
Krcaaa Gorkim benimde prolaktin 36 idi engelmiş düşürdük bir ay ilaç kullandım ,eşimde sayıda eksiklik varmış üç aydır da o ilaç kullanıyor bu AY bitiyor inşallah,testi De kullanıyorum ama 8 aydır gebelik elde edemedik
Gulcingezer Gorkim ben ovulasyon ile gebe kalmistim kaybettim bebegimi ama o cok etkili mutlaka dene cnku gunlerin sasiyo o testlerle kacirmiyosun
Nehir-Poyraz Gorkim bende ovulasyonla kaldım. Kürtaj sonrasıda kullandım öyle hamile kaldım sağlıklı ilerlerse eğer. Buyur canım ne sormak istiyorsun. Bi yol izlemeedim testi yaptım bide bu sefer oluruna bıraktım stres yapmadım aman olcakmı olmucakmı diye olursa olur olmazsa olmaz diyerek denedim. İlk denemede tutmadı ikinci denemede tuttu. Önceki zamanlarımda hayıt macunu kullandım
GamzeDurmus Gorkim ben ovulasyon testiyle ve Allah’ın izniyle hamile kaldım canım ama prolaktin yüksek çıkmış ya o engel biraz doktorunla konuş istersen stresten de artıyor çünkü stres yapma kendine
Gorkim GamzeDurmus evet stres yapıyorum galiba baya ha oldu mu ha olacak mı diye elimden geldiğince engellemeye çalışıyorum kendimi.
Gorkim Krcaaa bende gideyim ozmn kontrole tekrardan benimde eşimde haraketlilik problemi var vitamin birşey kullanıyor mu
Krcaaa Gorkim işte pharma supra kullan dedi üç ay vitaminmiş,gitmekte fayda var engel olan şeyleri ortadan kaldırırsak ovulasyonla da ihtimal artacaktır
Gorkim Krcaaa d vitamini c vitamini çinko birde her sabah keçiboynuzu pekmezi doktor vitamin vermedi deneyin olmazsa gelirsiniz dedi
kckelf123 Ovulasyon testleri stresi daha çok tetikliyor. Ha oldu ha olacak testte ki yumurtlama hariç eşiyle birlikte olmak istemiyor insan. Ben size kendimden örnek vereyim. Ovulasyon iyi marka aldım instagram da çok reklamı olan bi bayandan bilirsiniz. Test yaptım hiç yumurtlama göstermedi. Eminim yani doğru yaptığımada. O ay hamile kaldım testte yumrtlma göstermediği halde. Çokta inanıp güvenmemek lazım gün aşırı birlikte olun stres yapmadan yeterli bence. Ama bi endokrine görünün ilk once düşürülmesi lazım prolaktini o tetikliyor çünkü hamile kalmamayı.
Gorkim kckelf123 eevt biliyorum bende takip ediyorum O bayanı ama trendyoldan certain alıyorım ilk seferinde onla gebelik yakalamıştım malesef ovülasyon baya stres yarattı bende dediğin gibi ovülasyon dönemi haricinde cinsellik gözüm görmüyor çok haklısın dediklerin de gidip prolaktini mi düşürüp akışına bırakmak lazım yoksa böyle sonuç alamayacağım gibi
Gulcingezer Gorkim benim ilk denemede olmustu o bunyeden bunyeye gore degisiklik gosterir moralini dusurme hep yuksek olsn stres yapma akisina birak bak gorursn olucaktir
Bebekoo Gorkim ben 6 ayda bir adet oluyordum, aylar sonra adet oldum ve adetimin başlangıç tarihinden 21 gün sonra öylesine ovulasın testi yaptım çift çizgi çıktı, o gün beraber olduk eşimle. Bi daha hiç ilişki olmadı, 10 gün sonra hamile olduğumu öğrendim
Gulcingezer Gorkim ins bekle bakalm gunleri degerlendir ve cocuk yapmak icin birlikte olma o zmaan olmuyor ne zaman aklindan cikarip rahat olursan bir bakmissin olmus
Nehir-Poyraz Gorkim evet gebeyim canım. Çayını içerken tadından zorlanan var elinde varsa iç ben balla olan karışımını yutuyodum
Gorkim Blossom00 evet süresi uzadı 32günle 37gün arasında oluyor birde regl kanaması azaldı bir ay 2buçuk gün bir ay 3 gün normalde 4 5 gün sürerdi