1 kızım var onda gebeligi ogrendigimde betam 35ti ama hic korku yoktu icimde.Bu gebelikte ogrendigimde beta 7380 di ama hep bi korku var dis gebelikmi diye korktum.kese normal yerinde saglikli gorunuyor dendi.simdide bos gebelikmi diye korkuyorum.Arada bi evlat kaybedince bu korku Allah izin verirse dogurana kadar gitmeyecek galiba 😔