Merhaba Tatliş Anneler 💐💐Benim 3.gebeliğim ve henüz 7 haftalığız 😇🐣 İki oğlum var elinizden öper 😚 tahmin edersiniz ki bu kız olur inşallah diye dua ediyorum🤲(Hayırlısı ile) benim sorum şu? Erkek hamileliklerinde daha az mide bulantısı oluyormuş,kız bebekte ise aşırı bulantı diyorlar.sizlerde durum böyle miydi gerçekten🙈 bulantım çok değil bu durumda kız değil mi acaba die düşünüyorum da😀😀iki oğlumda da aşırı değildi.cinsiyet öğrenene kadar eski adetlerden oyalanıyorum işte😀kızda çirkinleşirsin,oğlanda güzelleşirsin gibi gibi yöntemlerle😀