yagizinannesii nasıl geçti canım herkes birbirinden farklı anlatıyor ben normal doğum yaptım suni sancılı ama zaten hastaneye gittiğimde 6 cm açılma ile gitmişim tekrar o acıyı yaşamak istemiyorum tansiyon sorunum da var o yüzden epidural normal doğum istedim