BrsnAy27 hamile yastığı k u llanmadm canım , artık son aydayım diye kendime çareler üretiyorum 😊 bi ara soldan sağa dönüyorum diye yastık koydum.sirtima ama.durur mu tabiki kayıyor, nefes tıkanıklığı bende 14.haftadan bu yana var doktor bu dönemde normal dedi de erken başladı bende kiminde son ayda oluyormuş onda da burun bandi denedim ne çare cift yastıkta bazen fayda etmiyor geceleri 3 4 5 nöbet şeklinde kalkıp hava aliyorum, mesela solda tıkanıyor saga dönüyorum daha iyiyim , solda da yayınca kıvrılır şekilde yatıyoruz ya bel boşlukta kalınca kalktıgımda penguen gibi yürüyorum 😊 benim sadece nefes sknti buda doğumdan sonra gece e dediler düşündük buhar mi alsak eve diye eğer hamilelk sonrası geçmezse son çare artık, sırt üstü uyandigim oluyor herhangi bir baskı yapmıyor sağ sol sirt üstü aktif hep hareketleri bizimde , hamilelikte sadece burundan çektim bulantı kusma ağırlaşma mide yanması vs hiç yaşamadım ne geldiyse burundan geldi😊 isterseniz siz hamile yastığını deneyin ben hiç denemedim