Pamuk_3465 çorabı öyle ağrıyınca giymiyorsunuz. Sabah uyanıyorsun uyanır uyanmaz giyiyorsunuz yatmadan önce çıkarıyorsunuz. Düzenli kullanmak gerekiyor. Benim üst bacakta da olduğu için parmak uçları açık şekilde parmaktan kasığa kadar. doktor hangisini almanız gerektiği konusunda sizi yönlendirir. Giymediğim zamanlarda net şekilde ağrım oluyor hele ayakta kalırsam. Herkesin farklı tabi. Doktorunuza danışın bence