Kızlar nst ye bağlanmak için doğum bölümüne geldim sırayla alıyorlar girecekleri neden bilmiyorum birini gördüm duygulandım kendimi gördüm galiba anestezi doktoru girdikten sonra ameliyathaneye doktor çok sonra geldi neden öyle oluyor ki geç mi oluyor uyuşma