Balcaa ışın çihazı çalışırken radyasyon aktif oluyor. Dıt sesi geliyor ya o anda ☺️ Sonrasında kalan artık radyasyon yere çöküyor ve etkisiz oluyor o. Hem ayrıca havalandırması vardır odanın. Genelde röntgen odaları soğuk olur bu nedenle. Siz çekim anında orda olmamışsınız korkmayın. Düşünsenize ordaki personel hep orda , çekimden hemen sonra kapıyı açıp içeri giriyor. Hamile olmasa bile eğer etkili olsa ona da çok zararı olurdu. Diyelim röntgen çekildi bilinmeden onda bile düşük dozlardır (klasik röntgende) korkmayın 🙏🏻