Zafsim0801 Kizlar aynı isyerind 3 senedir çalışıyorum artık abla kardeş gibiydik neyse ben bebeğimden dolayı istifa ettim 11 Aralık’ta cikrum kağıdında alicagim yoktur yazdım verdim arada güvene dayanarak bodrom çıkmış muhasebeye soruyorum işverene bildirmiş işveren ödeme yapmıyor biraz hak hukuk takan vir kadında değil ben kendim çıktığım için haklinolarak kıdem vs almadım ama içerde tatil izin günlerim falza çalışma saatim var ödeme yapmama gibi durumu söz konusu mu
Olmuyor-12 Zafsim0801 sen alacagım yoktur diye kağıt imzalayıp vermişssin ona dayanarak hakkını vermez varsada
gurbetcianne97 Zafsim0801 alacağım yoktur diye kağıt imzalamışsın alacağın varsa da patronun vermediği sürece alamazsın. Kısacası onların vicdanına kaldın üzgünüm
FusunF Zafsim0801 canım kağıdı neden imzaladın alacağım yoktur diye vicdanlı ise verir paranı vermezse de bir hak talep edemezsin hukuk alanında maalesef
Pitimc Mahkemeye gidersen , mahkeme her zaman senin yanında…İşverene eğer hakkımı vermezsen işçi mahkemesine gideceğini belirt , Kağıdı vermiş olman değiştirmez benim bildiğim bu
atlasinannesiii Eğer evleneli 1 sene olmadıysa kıdem tazminatını vermek zorunda bende kendim çıktım işten ama kıdem tazminatımı aldım
Mft Zafsim0801 attığınız imza sizi sıkıntıya sokar ancak ödemeye yanaşır diye düşünüyorsanız arabuluculuk yoluna başlayın oradan anlaşmaya varabilirsiniz. Dava açmak için de zorunlu zaten başvurmak