ygmurnurdemiir Kızlar merhaba dün eşimin covid olduğunu öğrendik bi kaç gündür anlıyordum ağrısı çok vardı grip gibiydi. Akşam anneme geldim 1 yaşındaki oğlumla ve şuanda 6 haftalık hamileyim. Bende de boğaz ağrısı başladı oğlumda öksürük. Bugün mutlaka test vermemiz gerek. Oğluma test yaparlar mı bende hamileyim yaptırmam lazım bide bebeğime bişey olurmu pozitif çıkarsam 🥺🥺🥺
Mikmikbuk ygmurnurdemiir Geçmiş olsun bişi olmaz burda covidten dolayı bebeğine bişi olan postu hiç görmedim
Saelif ygmurnurdemiir benimde esim covid oldu 3 bucuk aylik hamileydim ben test yaptirmadim cunku yaptirsam bile ilac kulanamazsin dedi esimi bi odaya aldim herseyini ayri verdim yemegini felan agrilari icinde covid ilaci icmedi parol icdi banada dedi bi belirttin varsa parol ic insallah bisey olmaz tez zamanda atlatirsiniz rabbim sifa versin 🤲
PrensesFiona ygmurnurdemiir 5 haftalık hamile olduğumu öğrendiğim gün covid olduğumu da öğrendim. İki testin sonucu da aynı gün çıktı. Bol bol meyve yedim su içtim. Tavuk suyu çorbası yaptım. Sarımsak yedim. Yani beslenmeme çok dikkat ettim. Çok şükür atlattık sağlıklıyız. 34 haftalığız kızımla 💕. Güzel beslen güzel düşün canım korkma. Allah ın izniyle atlatırsınız.
Betus34 ygmurnurdemiir çok geçmiş olsun şuan sanırım aynı şeyi yaşıyoruz ama ben 40+3 hamileyim bebişimin eli kulağında heran gelebilir ya bende covidsem nasıl olcak bebişim doğarsa bugün yarın kalakaldım öyle geceden beri 🥺
benimmdunyamm Çocuk Hastanesi’nde yapıyorlar çocuğa sizinde yaptırmanız lazım ailenizi de tehlikeye atmayın çocuğa birşey olmsz çocuk antikor üretiyor kendini koruyor anne karnında
Maaaile Çocuklara test yapılmıyor diye biliyorum. Annenize gitmeyip kendinizi karantinaya alsaydiniz keske,onlara da bulasabilir. Doktorunuz varsa ona danışın mutlaka,cok gecmis olsun.
Seryy Bende 20 haftalıkken eşim covid oldu adamıyalnız bırakıp Bi yere gitmedim zaten riskli ailenize de bulaşabilir. Bi sorun yaşamadık bebeğe de bişey olmadı
ygmurnurdemiir Seryy mecbur gelmek zorunda kaldım eşim gönderdi öğrenince hem karnımda var diye hemde bir yaşında oğlumuz var diye bide babasının kucağından asla inmiyor çok zor olucaktı
mercimeksmomm @“ygmurnurdemiir” hamile olduğumu öğrendim ertesi gün covid pozitif çıktık 5 haftalık hamileydim çok şükür aşılarım olduğu için diye düşünüyorum çok hafif atlattım bol su içtim her gün portakal sıktım içtim meyve tavuk çorbası pekmezle atlattım. Doktorum ateşin 38in üzerine çıkmazsa bi problem olmaz demişti günde 1 tane parol içtim sadece. Ateşinize dikkat etin sürekli ılık suyla duş alın çok geçmiş olsun 💐