Yesilev Merhaba anneler 20 haftalık hamileyim geçen haftadan beri hareketlerini hissetmeye başladım ama tam göbeğimin altında kasıklarımda hissediyorum bulunduğu yer normal mi acaba göbek hizasında olması gerekmez mi
Mehmetinannesii Yesilev Bende bugun 31 oldum bebegimi surekli kasiklarda hissediyorum dun muayenem sirasinda doktoruma sordum bebegimi surekli asagida hissediyorum diye oda ben asagida gormuyorum dedi. Belki bize hareketlerinden dolayi o sekilde geliyordur
1ayzaannesi Yesilev canım çok normal o haftalarda taa kasıklarında hissediyor insan bebeği. 34+5 im 30. Haftadan sonra anca yukarılarda hissetmeye başladım. Benimkinin başı aşağı doğru şuan bildiğin kaburgalarıma doğru ayaklarını hissediyorum 😂 yani bence merak edilecek bi şey yoktur içini ferah tut ☺️
Momydemet Mehmetinannesii benim de öyle oldu ayni. 31.haftadayim😪 sanki göbeğimde eskisine göre daha aşağıda duruyor. Bugün doktora gidicem bakalım ne dicek. Geçen hafta hiçbir şey yoktu😪
Kdrblnt Bende 22.haftadayım ve hep kasıklarımda hissediyodum dün detaylı ultrasona girdim bebeğin kafası aşağıda olduğu için öyleymiş
Mehmetinannesii Momydemet İnsallah kotu birsey cikmaz bizim korktuklarimiz bazen cok normal olbiliyor