Kızlar merhaba ben 24 haftalık hamileyim 24 haftalık ve 32 haftalıkken idari izne ayrılabiliyormussunuz ama bn özel sektörde çalışıyorum ve 24 haftalıkken izne ayrılsam normal rapor parası mı alırım yoksa normal maaşımmı yatar bilen varsa bu konuyu bana aydınlık getirebilirmi