iremgrgn Aygunnnn allah yardımcınız olsun ikinizin de 😊 inş harika geçer, iyi haberlerinizi de bekliyor olacağım dua edeceğim🌸🌸🌸
Aslihan2 Aygunnnn cok gecmis olsun insallah çabucak bebeğini kucağına alırsın canım ne sebeple erken sezaryene alındın benimde erken dogum riskim var 😪
iremgrgn Aygunnnn kalbinizi ferah tutun bol bol dua edin en kısa zamanda sağlıkla kavuşursunuz inş 🙏🏻🌸 aniden sezeryana neden alındınız ve bebeğiniz neden küvezde hala peki? Haftası arkadaşların dediği gibi çok da erken değil
Aygunnnn Vitaminimm Hesenova 1706 iremgrgn ciğer geliştirici iğnece yapıldı bende olan enfeksiyon bebeğede geçmiş cigerlerindede enfeksiyon var cok sancim vardı hemen almamız lazım dedi doktor kontrol için gitmiştim 😞