Perican Dün doktor kontrolümüz vardı doktor bebeğin karın bölgesi gelişimi geride kalmış bayram sonrası Pazartesi hemen gel tahlil yapalım bebeği erken almak zorunda kalabiliriz dedi 😥 Daha 29+6yız. Şimdiye kadar hep normaldi en son 3 hafta önce kontrolümüz vardı birden ne oldu anlamadım ki dünden beri yerde miyim gökte miyim bilmiyorum ne olur bebeğime ve bana dua edin
Harunnisa Perican allah yardimcin olsun ama sana tavsiyem abska bir doktora daha git tek doktorla kalmayin böyle durumlarda yanilma paylari olabiliyor
Perican deletedmom321 ben de öyle düşünüyorum haftasonu Ankara'ya gideceğim orda mı doktora gitsem diyorum zaman geçmek bilmiyor. O doktor başka bir şey söylerse tekrar bu doktora nasıl güvenip gideceğim 🤔
deletedmom321 Perican bu bir işarettir belki değiştirmeniz için. Ya da sorarsınız siz böyle dediniz ben tatildeyken de gittim doktora o başka dedi sebebi ne olabilir tekrar bakar mısınız diye. Vereceği cevaba göre devam edersiniz.