Eymensmomdry Dün doktora gittik kızlar 35+3 te. 2850 olmus kızım (maşallah) sizinkiler ne kadar. Günümüzü de aldık çok şükür geri sayım asıl şimdi başladı. 🙏🏻😍(İkinci çocuğum olacak insallah)
Marpling Eymensmomdry benimde 30 Ağustos inşallah eylül annesi olacaktım ama olmadı.çok da özel bir tarih bekliyoruz bakalım
Mis0801 Ben 37+6 yım, benim de 28 ağustosta alınacak , tabi haftaya Bayram’da kendiliğinden gelmek istemezse 🙈😁 hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🙏🏻
BraTurgut Bizde 35+5 olduk ama gün verilmedi acaba özele mi gidiyorsunuz ? Devlette gün vermiyorlar heralde
Gulkar BraTurgut ben özele gidiyorum doktor gün vermedi normal doğumdan 10.gün önce alıyorum dedi bayram sonrası pazartesi son kez görüşeceğiz o hafta alacak insallah
Eymensmomdry BraTurgut ben sezeryanlıyım özele gidiyorum gün verildi canım ama kasılmalarım var dikkat et daha erken gelmesin dinlen dedi doktorum 😊
Gulkar Bende 27sinde son kez kontrol ve o hafta içinde bir günde alınacak 37 haftamız bitti hepimizin günleri yakınmış bayanlar
Melissim12 Bana da 26 Ağustosta gün verecekler sabırsızlıkla bekliyorum özel hastaneden Doğum şekli de o zaman belirlenecek o gün gelir mi bilmiyorum 🤷♀️:)
Eymensmomdry Cnnhls saglıkla gelsinler kilo mühim degil cigerleri gelişsin sabretsinler günlerinde gelsinler yeter 🙏🏻😍
Dilekdmr 38 haftalığım ne devlet ne özel sezeryan yada normal demedi 26 sı doğum olabilr dedi sancı olursa bekleme dedi