Allahneverdiysee Kızlarrr çok dua edin bebeğime kavuşuyorum bugün . 11 gibi ameliyata gireceğim çok dua edin bana aşırı korkuyorum ilk olacak 😅 çıkınca size güzel hikayemi anlatmak isterim
Derya2867 Allahneverdiysee hayırlı olsun canım benim de salı günü olacak ben de çok heyecanlıyım ilk doğumum olacak şimdiden geçmiş olsun bize 🙏☺️
Prenseslerin_Annesi01 Allahneverdiysee Allah yar ve yardımcınız olsun hayirli doğumlar Rabbim hepimize nasip etsin inşaAllah..🌹🤲🤲
Ela532 Allahneverdiysee Rabbım yar ve yardımcınız olsun canım. Sağlıcakla al bebeğini kucağına inşallah bize de yazmayı unutma ❤
Allahneverdiysee Ela532 ameliyattan çıkınca ağrıdı canım sonra yemek yiyip yürüyünce geçti şimdi hafif ağrılarım var çok şükür yürürken ağrıyor tabi ama ne kadar çok yürürsem o kadar çabuk iyileşeceğim o yüzden sık sık yürümeye çalışıyorum
Ela532 Allahneverdiysee genel mi oldu canım senin ya bende çok tedirgin oluyorum ağrılardan bebeğimle ilgilenemiycem diye ameliyat anında çok ürkütüyor 🙄
Allahneverdiysee Ela532 yok spinal oldum canım kişiden kişiye değişiyor tabi ki korkulacak bir şey yok iğne hiç acıtmıyor zaten ben ondan kokuyordum en çok
Ela532 Allahneverdiysee ay odaya gelir gelmez ağrılar başlıyor mu ki kuzum ya inşallah bende biran önce atlatırım ☹