Bebekistiyorum000 Adetime 1 gün var test yaptım çıkmadı dün yaptım silik çıktı bu sabah yaptım negatif 🙁 hala umut var mı 😞
gurbetcianne97 Bebekistiyorum000 2 3 gün daha bekleyip testi tekrarla canım. Çıkmazsa da üzülme önümüzdeki ay tekrar denersin. ☺️
Bebekistiyorum000 gurbetcianne97 nisanda düşük yaptım omdan sonra hiç hamile kalamadım bu ay doktor klomen verdi bir umut belkı vardır dedim
gurbetcianne97 Bebekistiyorum000 umut her zaman var. 🥰 ki bir pozitif bir negatif görmüşsün bekle birazcık. Hem bu ay olmazsa önümüzdeki ay, önümüzdeki ay olmazsa sonraki ay. Elbet Rabbim bir gün önce rahmini sonra kucağını doldurur🌸