boymomyz genetik bölümünde kendi verdiğin pıhtılaşma için olan oluyor. Eşinle verdiğin kromozom için oluyo canım. Ben burda gazi üniversitesinde yaptırdım çok kısa sürede çıktı başkalarının çok geç çıkmış sen yaptırdın mı yaptırcakmısın. Bide bana gebelik öncesi hiç bişi başlamıyorlardı ben kendim aldım coraspini içmeye başladım kürtaj olduğumda bu şimdikide öyle tutundu öncekiler hep kimyasal oldu kendi doktorum oldum doktorlar hamile kalınca başka demişti araştırdım hamilelik öncesi başlanması kazınmış yumurtayada kan akışı iyi sağlandığı için sağlıklı yumurtlama oluyomuş diye bende başladım öyle kullandım ama pıhtılaşma olduğu için başladım sen yaptırmadıysan durduk yerede alıp içme