Arkadaşlar merhabalar, ben Antalya’ya yeni taşındım sayılır. Döşemealtında oturuyorum. 6-7 haftalık gebeyim. Evime ve işyerime yakın olduğu için döşemealtı özel Termossos hastanesinde Kadın doğum doktoru Op.Dr Mehmet Sinan Kurşun’a başladım. Gebeliğim daha çok yeni, açıkçası hastane ile ilgili de hiç fikrim yok. Hastaneyi tercih etme sebebim benim ve eşimin işyerine çok yakın izin almam kolay oluyor. Ancak endişelerimde var, bebek yoğun bakımının olmadığını duydum, Bu hastanede doğum yapan var mı aranızda? Tavsiye eder misiniz? Şimdiden çok teşekkür ederim