Bende pco olarak hamile kalanlardanım ve benimde adetim geçmesine rağmen düşüktü. Takmayın önemli olan 2 güne bir 2 katına çıkması. Hatta bana doktor pat diye düşebilir betan çok düşük demişti 🙄 ama şuan 13. Haftamızdayız. Moralinizi yüksek tutun. Bi kere verin kan baktınız 2 katına çıkmış bi daha kendinizce hesaplayın 2000 lere ne zaman çıkacağını o zaman gidin doktora. İnsanın moralini bozabiliyorlar çünkü. Umarım herşey gönlünüzce olur 🌸