Merhaba 4 gündür ellerim ayaklarım kaşınıyor doktoruma gittim cildiyeye sevk etti cildiyeye gittim hap ve krem verdi ama geçmek bilmiyor testlerim de normal çıktı başına gelen birileri var mıdır çaresi var mıdır geceleri uyuyamıyorum ayaklarımın kaşıntısından yardım ederseniz sevinirim 🙏☺️