Beybeybi Kızlar ben Eylül’ün basında Doğum olucak ınsallah dun doktora gıttım oğlum 48 cm 3.200 kilo olmustu allah herkesın ve benımde yardımcım olsun safak28 gun kaldı buyuk gune 💙💓💓
Canimmmm Beybeybi bana zaman geçmiyor sanki ilk defa anne olacakmisim gibi geliyor şafak 94 daha cooookkk var😏
Ikinciyibekliyorum Beybeybi 35+4 olduk şafak 31 diyor fakat sezeryan olacagim icin doktor tahmini eylül 6 -7 gibi aliriz dedi. Kesin tarih henüz vermedi 💐
Beybeybi Ikinciyibekliyorum sezeryan olacaklarada allah yardımcı olsun benımkı normal olacak ınsallah bu benım üçüncü olacak hayırlısıyla 🌺
Beybeybi Rhpozitif aa gercektenmı benımkı bırgun onde gıdıyor desene bakalım bebısler hangısı cabuk gelecek
Ikinciyibekliyorum Beybeybi oy maşallah ne güzel 🤗 ilk kizimda sezeryandi buda oyle olacak mecburi rabbim hayirlisiyla kurtarsın herkeze 🤗
papiarya Zuhal2205 Manisada yaşıyorum ama yakınımda hastahane olmadığı için izmire annemin yanına gideceğim bir 15 gün sonra nasipse :)
Saganak Saganak şafak geçti daha bekliyoruz uygulama bile tarihi güncelleyin hesaplama yapamadık yazıyor artık