Bence de şehir hastanesi iyidir. Dışarıda verilen paralar bir kan veriyorsunuz sadece d vitaminime baktırmak için 290 TL verdim özel poliklinikte. Sonradan dedim ben ne yapıyorum şehir hastanesinde devam ediyorum. Tabi test vs. Çok iyi ama Necati hoca dışındakiler bildiğim kadarıyla resim vermiyorlar bana vermediler yani ve ultrason cihazları çok iyi değil