Asli47 bende de öyle canım uykular bayadır haramdı da bugün en azından birazcık da olsa uyumak istedim onda da heyecandan stresten uyuyamadım 😞
Allahım yardım etsin biz kullarına hayırlısı ile kızlarımıza kavuşalım 🤲
Normal de eşimin görev nedeniyle Doğuda yaşıyoruz ama doğuma memleketime annemlerin yanına geldim burdaydı doktorum Nevşehir de yapacağım çok şükür bende eşimin yanımda olmasını istiyordum rabbim nasip etti 🤲 sen nerde yaşıyorsun canım