Elegant Merhaba 30+1 de covid pozitif olduğumu öğrendim. Yoğun baş ağrısı ve boğaz ağrısı şikayetlerim var şuan sadece ama ilerde ne olur kestiremiyorum . Bu süreci deneyimleyenler siz nasıl atlattınız ? Bebeğimin sağlığı konusunda endişeleniyorum :(
yumer123 Elegant bol bol c vitamini al portakal mandalina ihlamur nané limon ic insallah atlatirsin kolayca