Hayırlı sabahlar kızlar. 15 dk önce ayağıma kramp girdi geçti. Bebeğim ondan sonra çok hareketlendi. Hareket sayısı 50 yi geçti. Pıt pıt kalp atımı gibi hala devam ediyor. Soluma yatıyordum. Hafif döndüm sırtıma yastık koydum. Kayar gibi hareketleniyor sonra yine pıt pıt devam ediyor. Normal mi bu kadar çok hareketli olması korktum. 31. Hafta