Nermin_nur1 Kızlar eşim grip oldu yanına yaklaşmıyor ama sanırım bana da bulaştı şu an yutkununca boğazım yanıyor ilerlememesi için ne yapsam bilemedim yaa grip falan olmak istemiyorum 😓 zaten zor geçiyor hamilelik 🤦🏻♀️
tazeannecik1 Nermin_nur1 Bende öksürükten uyuyamıyordum,annem terayağ eritip içine pekmez koy hafif kaynat 1 kaşık yut dedi iyi geldi gerçekten isterseniz deneyin bende şimdi tekrar yapıp yutucam
Suzan-mustafa55 Nermin_nur1 5 yemek kaşığı pekmeze 3 çay kaşığı kara biber dok sabah akşam 1 kaşık ye denedim en azında batması yanması geçti bacim