Kbrumt68 Bende 15. Haftamda bindim canım son aylarda sadece sıkıntılı diye biliyorum oda bebek büyüdüğü için yoksa kendini çok kasmadığın sürece bi sıkıntı olmaz ben 4 saat yol yaptım uçakla şükür bişey olmadı ☺️
As7 Kbrumt68 uçak yolculuğunu pek sevmiyorum , panik oluyorum .eskiden de sakinleştirici hapla binerdim full uyurdum.hamileyken nasıl olacak bilemedim